.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

....Αν αυτό δεν είναι έρωτας, τότε τι είναι; από την katia

Έχω να σε αντικρίσω από χθες το βράδυ που για άλλη μια φορά είχα την χαρά να ονειρευτώ δίπλα σου.
Σε έχω πάρει πέντε τηλέφωνα απ΄το πρωί με διάφορες δικαιολογίες μόνο και μόνο για να γευτώ λίγο την υπέροχη φωνή σου και για να δω ότι είσαι καλά.
Περιμένω να έρθεις από λεπτό σε λεπτό και καρδιοχτυπώ. Αν αυτό δεν είναι έρωτας τότε τι είναι;

Και να μαι εδώ μετά από τέσσερα χρόνια, να κυοφορώ τον καρπό του έρωτα μας, και  παρόλο που μοιάζω σαν μπαλόνι που είναι έτοιμο να εκραγεί να προσπαθώ να είμαι όσο πιο εμφανίσιμη  μου επιτρέπει η κατάσταση μου, για να σου αρέσω και σήμερα.
Είσαι η ζωή μου, είσαι το φως μου , είσαι τα πάντα μου... 
Εύχομαι ο Θεός, η μοίρα, η τύχη , να σε έχουν πάντα καλά...
Τα χρόνια που έχουμε μπροστά μας ανάσα μου μοιάζουν να είναι τόσο λίγα...
Εύχομαι...όπου κι αν ξαποσταίνουν οι ψυχές, να είμαστε και πάλι ένα...όπως και τώρα...
Οι λέξεις είναι τόσο αδύναμες να εκφράσουν όσα αισθάνομαι για σένα....
Σ΄αγαπώ τόσο πολύ που φοβάμαι...
Σ΄ευχαριστώ ζωή μου...σ΄ευχαριστώ απλά που υπάρχεις...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...