.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ από την Katia

Είναι δεν είναι δυο μήνες από τότε που μετακόμισα στη νέα μου γειτονιά...
Από τις πρώτες μέρες μία επίμονη κραυγή ενός παιδιού,μου έκανε τρομερή εντύπωση.
Επειδή το μυαλό μου δεν πάει εύκολα στο κακό,φαντάστηκα ότι κάποια ζημιά μπορεί να έκανε και να το μαλώσανε οι γονείς του ή απλά να είναι άλλο ένα κακομαθημένο παιδί της γενιάς του που τα θέλει όλα εδώ και τώρα.
Την επόμενη μέρα οι κραυγές έγιναν σπαρακτικές και ακολούθησαν πολλές απειλές από την μητέρα του.
Κλάμα γοερό που μου έκοψε την ανάσα και μου γέννησε την επιθυμία να μάθω τι συμβαίνει.Το ξύλο που έτρωγε το αγοράκι συνεχίζεται ακόμα και σήμερα.Δεν ξέρω αν κάνει ζημιές ή όχι.Αυτό που ξέρω είναι πως δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση να κακοποιείς ένα παιδί.
Δεν είναι η μελανιά ή ο πόνος που θα φύγει σε λίγη ώρα...είναι η ψυχή που γεμίζει με ανεπανόρθωτες ουλές και ένα πλάσμα που μεγαλώνει με ολοένα και περισσότερα ψυχολογικά προβλήματα...

Ας βοηθήσουμε όσο μπορούμε αυτά τα πλάσματα που γεννήθηκαν σε λάθος οικογένειες.
Αν διαπιστώσετε πως κακοποιούνται παιδιά τηλεφωνήστε στο 1056 που ανήκει στην χαρισματική οργάνωση του χαμόγελου του παιδιού.
Ένα απλό τηλεφώνημα μπορεί να σώσει μια ζωή... Katia

http://www.hamogelo.gr/default.asp?pid=37&la=1

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...