.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Έρωτας ή συμβατική σχέση; Από την Katia

Έχω βρεθεί και γω εκεί...δεν θα πω ψέματα:Εκεί σε μία άοσμη και άγευστη κατάσταση που δεν μπορείς εύκολα να ξεκολλήσεις.
Στην αρχή σε ενθουσιάζει ,η διεκδίκηση και το φλερτ ενός άγνωστου άντρα που πρέπει να ανακαλύψεις.Στην συνέχεια ο ενθουσιασμός φεύγει αλλά εσύ παραμένεις εκεί βουτηγμένη στην αδράνεια της ψυχής σου.Έχεις χάσει τον εαυτό σου και το ξέρεις.Καθώς ο χρόνος περνά δεν αναγνωρίζεις πλέον πoια είσαι.Έχεις βολευτεί σε μία άχαρη ζωή που δεν σου προσφέρει τίποτα καλύτερο από το χειρότερο.Δεν τολμάς να ρισκάρεις για να βρεις τον έρωτα ,στον φόβο μην πληγωθείς.Στέκεσαι εκεί σκυθρωπή,άβουλη και ανήμπορη να αντιμετωπίζεις οτιδήποτε θυμίζει εσένα.
Οι ώρες περνούν...οι μέρες...τα δευτερόλεπτα και συ είσαι ακόμα εκεί,χωρίς να ξέρεις το γιατί.Απλά κάθεσαι και παρακολουθείς την κενή ζωή σου να περνά από μπροστά σου ειρωνική και παγερά αδιάφορη.

Κι γω φοβόμουν να αγαπήσω και να ερωτευτώ.Και μπροστά στον φόβο έχασα τρία ολόκληρα χρόνια απ' την ζωή μου με έναν άντρα που δεν ήθελα ποτέ.Μέρα με τη μέρα μαράζωνα και ένιωθα όλο και μεγαλύτερη,αφού η ψυχολογία μου με γερνούσε περισσότερο και από τον ίδιο τον χρόνο.
Ώσπου μέσα μου ένα πρωί ''ξύπνησα''.Αποφάσισα να διεκδικήσω αυτό που μου άνηκε:την ευτυχία μου.Αρχικά αναγνώρισα το πόσο δυστυχισμένη είμαι.Ύστερα σκέφτηκα τις συνέπειες που είχα να αντιμετωπίσω και τον τρόπο που θα το έκανα.Πήρα μια βαθιά ανάσα,  άλλαξα σελίδα στην ζωή μου και κατάφερα να σώσω την ψυχή μου.
Και την έσωσα...και ρίσκαρα και κέρδισα τον έρωτα...με τα καλά του και τα κακά του,με τα πάνω του και τα κάτω του...
Και έζησα...και ζω...και θα ζω...και τώρα κάθε βράδυ κοιμάμαι...αγκαλιά με τον έρωτα...
Katia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...