.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΗ από την Katia

Κάποιος μου είπε κάποτε πως η αγάπη, είναι εξάρτηση. Πως όταν αγαπάς κάποιον, αυτόματα, εξαρτάσαι από αυτόν γιατί τον αποζητάς, σου λείπει, τον λαχταράς...σου είναι απαραίτητος. Πάντα στην ζωή μου, αγαπούσα παθιασμένα όποιον θεωρούσα πως άξιζε την αγάπη μου. Αγαπούσα χωρίς όρους και χωρίς ανταλλάγματα.
Άλλωστε...αυτό είναι η πραγματική αγάπη, ανιδιοτελής και αγνή. Αθώα και αφελής.
Σαν το πιο λαμπερό ακριβό ακατέργαστο διαμάντι που μόλις ξεβράστηκε από τις λάσπες των ποταμών της Αφρικής.
 Οι περισσότεροι όμως άνθρωποι, προτιμούν να χτίζουν ένα αόρατο τείχος γύρω τους, για να μην νιώθουν, για να μην αγαπούν, για να μην πονέσουν.
Είναι ένα σίγουρο, απρόσωπο μονοπάτι που τους εξασφαλίζει την ηρεμία και την απάθεια. Εγώ...διαφωνώ. Εγώ...φωνάζω. Φωνάζω σιωπηρά μέσα απ΄την ψυχή μου!
Η αγάπη είναι ζωή. Η αγάπη είναι πνοή για κάθε άψυχο πλάσμα που κατοικεί σ΄αυτή τη γη. Μπορεί να έχω πονέσει...μπορεί να έχω κλάψει...αλλά όλος αυτός ο χείμμαρος των εκρηκτικών μου συναισθημάτων άξιζε. Γιατί ένιωσα σε όλη μου την ύπαρξη το συνταρακτικό συναίσθημα της. Γιατί χάθηκα στις ανεξέλεκτες παλίρροιες των ταξιδιών της. Γιατί με πλημμύρισε η μαγική δύναμη της. Γιατί με αγκάλιασε στοργικά στο κορμί της. Aφεθείτε λοιπόν, σ΄αυτό το ριψοκίνδυνο θαύμα που λέγεται αγάπη! Γιατί αν δεν ρισκάρετε...αν δεν πονέσετε...δεν θα καταλάβετε ποτέ το πραγματικό νόημα της ζωής.
katia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...