.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

ΤΡΕΛΑΜΕΝΟΙ ΟΔΗΓΟΙ από την Katia

Είμαι στο αυτοκίνητο μου κολλημένη στην κίνηση για μια ακόμα φορά. Ούτε και μένα μ΄αρέσει αυτή η κατάσταση,αλλά αφού δεν μπορώ να κάνω κάτι βάζω μουσική στο cd και προσπαθώ να περάσω όσο πιο ευχάριστα την ώρα μου. Άλλωστε λένε πως ότι δεν μπορείς να το αποφύγεις,απόλαυσε το. 
Ακούω μια συνεχόμενη εκνευριστική κόρνα που μου τρελαίνει τα αυτιά.







Κοιτάζω μέσα από την μεσαίο καθρέπτη μου και βλέπω έναν κύριο γύρω στα 60 να κορνάρει σαν μανιακός, να χτυπιέται σαν το χταπόδι και να ωρύεται ανελλιπώς. 
Έχει την εξής λογική απαίτηση: να πηδήξω όλα τα αυτοκίνητα που βρίσκονται μπροστά μου και να περάσω το φανάρι σε χρόνο μηδέν. 
Εγώ τον χαζεύω με απορία και βάζω πρώτη και νεκρά σε δευτερόλεπτα, γιατί αυτός ήταν ο χρόνος που χρειάστηκα για να προχωρήσω στο πράσινο φανάρι που μόλις έγινε κόκκινο. Έχει τόσο κίνηση που δεν κουνιέται φύλλο.
Εκείνος συνεχίζει να κοπανιέται τόσο πολύ που νομίζω πως θα πάθει έμφραγμα από λεπτό σε λεπτό. 
Παίρνω μια βαθιά ανάσα και αρχίζω να σκέφτομαι πόσο πολύ έχει ξεφύγει ο κόσμος!
Άσε το τι μούντζα και κακό έχω φάει το τελευταίο διάστημα! Αν ίσχυε αυτό που λένε ότι όταν σε μουτζώνει κάποιος χαλάει η τύχη σου, θα ήμουν η πιο γκαντέμω ever! Ποιος Μητσοτάκης καλέ; Κλάσεις ανώτερη!
Έτσι μου΄ρχεται ειλικρινά να πάω στο χωριό μου! Να βάλω μια σκηνή στο χωράφι που μου άφησε προίκα ο πατέρας μου και να μείνω εκεί για πάντα.
Να πάρω κανέναν γάιδαρο για τις απαραίτητες μετακινήσεις έτσι ώστε τον μόνο άνθρωπο που να χω να προσπεράσω να είμαι εγώ! Να με βρίζω, να με μουτζώνω και να εκτονώνομαι!
Να μιλάω στον γάιδαρο όποτε θέλω και να μην μου βγάζει γλώσσα! Να΄ναι οικονομικός και φιλικός προς το περιβάλλον. Άσε που είναι και είδος υπό εξαφάνιση σαν τους άντρες και πρέπει να τους προστατεύσουμε!
Τελικά το αποφάσισα: θα τα πάρω τα βουνά να ησυχάσω μια και καλή! Ίσως αυτή η είναι η λύση για να βρω την ηρεμία μου! Ζήτω η επαρχία!
Katia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...