.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

προς Μarina

agaphmenh mo0 katia,so0 grafw afto to e-mail gia na so0 ekfrasw ton en8o0siasmo mo0 gia to kaino0rgio so0 blog po0 eftia3es kai exei mpei pragmatika mes thn kardia mo0!twra po0 siga-siga teleiwno0n oi e3etaseis mporw ki egw na anpneusw hsuxa kai na xalarwsw me ta arthrakia po0 anevazeis kai exo0n pragmatika TOSO endiaferon!!!keep going glukia mo0!! *8a h8ela na se rwthsw,eisai dhmosiografos?to oneiro mo0 einai na akolo08hsw auto to epaggelma kai endiaferomai s afto0 to0 eido0s ta arthra... marina
The message has been sent from 94.66.206.4 (Greece) at 2010-06-10 07:31




Μαρίνα μου σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι που συντελώ έστω και λίγο στο να περνάς καλά καθημερινά.







Όπως μπορείς να δεις στο προφίλ μου δεν είμαι δημοσιογράφος, έχω σπουδάσει σχέδιο μόδας και μακιγιάζ. Μ αρέσει πολύ να γράφω και να μοιράζομαι μαζί σας συναισθήματα και εμπειρίες. Στόχος μου είναι να γίνω αρθρογράφος σύντομα γιατί αυτό με ευχαριστεί και με εκτονώνει. Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω αλλά ξέρω πως θα παλέψω για να πραγματοποιήσω το όνειρό μου.
Για να γίνεις αρθρογράφος πιστεύω πως χρειάζεται να έχεις ταλέντο, ευρηματικότητα και ψυχή. Είναι απαραίτητο να αντλείς ενέργεια καθημερινά για να μπορέσεις να μεταφέρεις στους άλλους αυτά που νιώθεις.
 Δεν είναι εύκολο να βρεις δουλειά σε περιοδικό ή σε site, αλλά μπορείς να ξεκινήσεις γράφοντας τις δικές σου σκέψεις σε διάφορα blog ή σε περιοδικά. Ξέρω κάποια περίπτωση κοπέλας που έγραφε σε blog, την ανακάλυψαν από ένα γυναικείο περιοδικό και της έδωσαν τη δική της στήλη! 
Οπότε αξίζει να προσπαθήσεις αφού το αγαπάς! Και να θυμάσαι ότι δεν έχει σημασία ο προορισμός, αλλά το ταξίδι...
Καλό ταξίδι και καλή τύχη λοιπόν!
Katia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...