.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

OI ΦΟΥΞΙΑ ΓΟΒΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΩ από την Katia

Αυτή τη στιγμή που σας μιλάω, κυκλοφορώ μέσα στο σπίτι σαν την τρελή περπατώντας τις ολοκαίνουργιες φούξια γόβες μου! Είναι απίστευτο πόση ευτυχία μου έχει δώσει ένα ζευγάρι γόβες! Άντε να το πω αυτό σε άντρα και να μην με πάρει στο ψιλό! Πώς να του δώσω να καταλάβει πως τα ρούχα, οι τσάντες και τα παπούτσια είναι για μας πράγματα ιερά; Πως να καταλάβει γιατί κάνω σαν μικρό παιδί κάθε φορά που ψωνίζω κάτι; Tι να κάνω και γω; Παθιάζομαι η γυναίκα! Τις προάλλες είχα αγοράσει ένα τέλειο μαύρο μπλουζάκι που ο ένας ώμος του έπεφτε κάτω. Εεε..μαζί με τον ώμο έπεσα και γω όταν την είδα την μπλούζα!
Απλά θεϊκή! Γύρισα σπίτι η καλή σου, την έπλυνα και αυτή με πρόδωσε! Μπήκε στο πλύσιμο! Από sexy γυναικεία μπλούζα μετατράπηκε σε παιδικό κοριτσίστικο φόρεμα! Το τι κλάμα έριξα δεν λέγεται. 0 αδερφός μου με κοίταζε σαν χάνος και γέλαγε γιατί δεν μπορούσε να καταλάβει (που να καταλάβει το γουρούνι) γιατί έκλαιγα για ένα μπλουζάκι! Αλλά δεν πειράζει..τώρα πια έχω τις γόβες μου τις φούξια που είναι πολύ in και πολύ hot! Λοιπόν φορέστε τις με total black look ή και με λευκά ρούχα αν θέλετε, αλλά προς Θεού μην βάλετε άλλα χρώματα! Οι γόβες θα χάσουν την γοητεία τους και σεις το στιλ σας! Δεν θέλετε να μοιάζετε με ουράνιο τόξο αλλά με sexy θηλυκό. Στην αρχή δεν σας κρύβω κόλλησα να τις αγοράσω, αλλά μετά σκέφτηκα αν δεν τις βάλω τώρα πότε θα τις βάλω; Στα 60 μου να μου πετάνε και ντομάτες; Άσε που αυτό το χρώμα σου φτιάχνει τόσο πολύ τη διάθεση που στο τέλος τα φλούο χρώματα θα σου γίνουν συνήθεια! Τολμήστε λοιπόν! Αξίζει τον κόπο! katia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...