.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Κυριακή 23 Μαΐου 2010

ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΕΡΙ ΚΡΙΣΗΣ από την Katia

Σύνταξη δεν θα πάρω ποτέ η χριστιανή εκτός αν μπω στο βιβλίο Γκίνες ως η γηραιότερη γυναίκα του κόσμου και δουλεύω στα Hοntos στα 92, με την ρυτίδα πρώτη μούρη στο καβούρι και την μασέλα στο ποτήρι δίπλα από την κρέμα νυχτός! Σπίτι δικό μου δεν θα αγοράσω γιατί και πάλι συνέταιρο θα χω το κράτος και γιατί να μην έχω την κυρά Σούλα, την σπιτονοικοκυρά μου που με πρίζει για την ατακτούλα γειτόνισσα του 1ου; Λεφτά να μαζέψω στην τράπεζα αποκλείεται! Ο Χριστός και η Παναγία! Για να μου πτωχεύσει η Ελλαδίτσα και να μου τα πάρει η γκεστάπο η Μέρκελ; Δεν θα θελα! Προτιμώ να τα θάψω στο οικόπεδο του μπαμπά μου στην Λούτσα σε σεντούκι όπως έκαναν πριν 100 χρόνια και βάλε!
Γιατί έτσι είναι αγάπη μου! Γυρνάμε πίσω στο 1910 και όσο περνάει ο καιρός γυρνάμε ακόμα πιο πολύ! Σε λίγο θα το δεις θα γυρίσουμε όλες οι βλαχάρες στα χωριά μας, θα αρμέγουμε αγελάδες και θα μαζεύουμε τσάι από τα χωράφια! Θα γίνουμε πρωτόγονοι και αντί να πληρώνουμε με χρήμα, θα κάνουμε ανταλλαγή προϊόντων όπως τότε! Θα διασκεδάζουμε στο καφενείο του χωριού πίνοντας φρεντουτσίνο, ακούγοντας το hit ''alors on danse'' και θα΄χουμε και το κεφάλι μας ήσυχο και την πατάτα στην τσέπη! Θα έρθουμε πιο κοντά στους αγαπημένους μας,θα έχουμε πιο πολύ χρόνο για τους εαυτούς μας και θα ζούμε μέσα στην φύση! Θα γίνουμε όλοι μια γροθιά και θα ζούμε με λίγα και καλά,όπως πρέπει! Ίσως τελικά...να΄ναι για καλό μας... katia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...