.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Σάββατο 22 Μαΐου 2010

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ από την Katia

Όλες αυτές τις μέρες με την τρομολαγνεία των μέσων μαζικής ενημέρωσης όσον αφορά την οικονομική κρίση και την ενδεχόμενη χρεοκοπία της Ελλάδας,δεν είδα έναν άνθρωπο που να μην με κοιτάζει με πόνο και με θλίψη. Δεν είδα έναν άνθρωπο που να μην είναι χαμένος και προβληματισμένος Φόβος και τρόμος πίσω από κάθε βλέμμα..πίσω από κάθε λέξη... Όλη αυτή η ‘’πολεμοχαρής’’ ατμόσφαιρα δεν άφησε κανέναν ασυγκίνητο. Ούτε καν εμένα που τόσα χρόνια ‘’απείχα’’ συνειδητά από τα στημένα παιχνίδια της πολιτικής και της εξουσίας. Προτιμούσα να μην γνωρίζω τι συμβαίνει γύρω μου, παρά να ενημερώνομαι. Πάντα μάθαινα τα πιο σημαντικά γεγονότα και πάνω από όλα ήμουν και ένιωθα υγιής. Μέχρι που αποφάσισα να σοβαρευτώ...να αλλάξω σελίδα στην ζωή μου και ξεκίνησα να βάζω μεγάλους στόχους και να συμπεριφέρομαι περισσότερο σαν ώριμη γυναίκα.
Άρχισα να παρακολουθώ στενά τις εξελίξεις και παράλληλα να μην χάνω ειδήσεις προκειμένου να είμαι πλήρης ενήμερη για τα γεγονότα που εξελισσόντουσαν γύρω μου. Όλα άρχισαν πέρσι το καλοκαίρι...τότε με τη γρίπη...φοβήθηκα τόσο πολύ που δεν ήθελα να βγω από το σπίτι. Με τα χίλια ζόρια κανόνισα να πάω Ιταλία, κουβαλώντας μαζί μου ένα μόνιμο άγχος, δέκα μάσκες και πέντε αντισηπτικά τζελ. Εκεί διαπίστωσα έκπληκτη ότι έχουν προσπεράσει την γρίπη των χοίρων λες και μιλούσανε για μια απλή ίωση,ενώ αντίθετα εμάς στην Ελλάδα κοντέψανε να μας τρελάνουνε! Τώρα πια, για πια γρίπη των χοίρων μιλάς; Κανένας δεν θυμάται τίποτα! Και τώρα με την οικονομική κρίση...νομίζω πως έχουμε τα ίδια! Για κάποιον λόγο είναι σαν να προσπαθούν να μας οδηγήσουν στο τρελοκομείο! Δεν λέω υπάρχει σαφέστατα πρόβλημα αλλά δεν θεωρώ ότι είναι τόσο τραγικά τα πράγματα! Και ενώ υπάρχουν λύσεις ανώδυνες για τον λαό, η κυβέρνηση ακολουθεί τον πιο επικίνδυνο δρόμο και προκαλεί δυσφορία και μεγάλα οικονομικά προβλήματα στα περισσότερα κοινωνικά στρώματα. Μήπως τελικά όλα αυτά αποσκοπούν κάπου; Ένα μόνο θα πω: προφυλάξτε τις ψυχές σας και το είναι σας από όλα αυτά,γιατί μόνο έτσι θα παραμείνετε υγιής. katia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...